Tuesday, November 3, 2009

ABOUT ME

saya dilahirkan pada tanggal 28.2.1991 pada pukul 2 pagi.....
abah saya bagi saya name SITI YUHAINIAZWA.. wow!! nice name...
pengajian awal saya bermula di tadika kemas felda kemelah...
pastu saya continue pengajian saya ke peringkat seterusnya kt

sekolah kebangsaan LKTP kemelah. stat dri darjah 1 sampi la darjah 6..
dapat result UPSR gempak la kononnye so dapat masuk sekolah asrama..

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AGAMA SEGAMAT....hehehe....
oleh kerana keputusan SPM kurang memuasakn tu yang apply sume tmpat...
tapi saya memang telah dijodohkan di politeknik johor bahru...
saya sambung pengajian saya dalam kejuruteraan mekanikal...
insyaALLAH bakal jadi jurutera....
politeknik ni bagi no pendaftaran pada saya
09DKM09F1021

dan saya ditempatkan di kelas DKM1A

alamat email saya madihah_md@yahoo.com

No comments:

Post a Comment