Wednesday, June 8, 2011

HAJI BADELI DAN HAJAH KALTHOM

okay... hari ni aku nak cite pasal org yang jage aku since aku dalm perot mak aku lagi...

MY PARENTS.......


mak n abah itulah panggilan untuk parents aku..
mak seorang yang sporting sgt2.. tapi dy cam akak aku ckit..
eh silap, akak aku yang mcm mak aku...hehehe
mak ni ade angin kus2 ckit..tgok mood dye r..hehehe
tapi mak memg the best in the world r..pakar masakan....
perh!!!!!
memg masyuk klo mak masak...sape y xde slera trus ade slera nk makan....
superb beb!!!!!
abah....
abah ni cool jek orgnye....seorang ustaz....so anak2 nye xleh nk wat hal sgt kalo kt kg ni...
ade je y tgok...
kecoh satu kg klo ade y xkene...haish!!!! tapapeje.....
aku byk mewarisi perangai abah.... hehehehe.....
sempoi~~!!!!!!! hahahaha....

No comments:

Post a Comment