Friday, July 22, 2011

## rumah sewa ##

Alhamdulillah...dh lame tol aku x jenguk blog aku ni...
hehehe..bz nek sem ni ngn umah sewa, repot praktikal lagi..
Alhamdulillah repot aku x kene reject n sumenye berjalan ngn lancar
wlpon ade prob teknikal ckit mse nk siapkn repot 2...
n aku n NABEELA AMI dlm paksa kene siapkan repot member y lagy sorg ni..
coz dye ade prob dlman ckit... pagi nk kne anto repot lincah2 edit member nye repot..
coz abg dye terlebih bijak mengedit repot adiknye ngn superb skali...
n menyusahkan org tok seting margin
nk xnk kne copy n paste kt word baru...
thank EN.AZMI coz byk 'membantu' kami siapkn repot adik anda...
lalalalalala...

dlam umah sewa aku ade 8 org.. n bile ckp 8 org sume trkejut
tp bgi aku 8 org tp mcm x 8 org coz msing2 ade tgungjwb msing2...
org y single mingle cam aku ni jdik pnungu setia umah jek r..
dalam erti kte len guard umah la senang kte...hahahaha...

No comments:

Post a Comment