Monday, August 29, 2011

selamat hari raya aidilfitri...



asslamualaikum pembuka bicara....

okay pada tanggal 30.8.11 hari raya telah disambut oleh semua umat islam di Malaysia...
aku rase jek r...xberani nk ckp seluruh dunia
coz takot ade y raya sok...
dgo kate indon raye sok....
tp xtau r...
huhuhuhu...
di kesempatan pada pagi raya y agak bosan ni
aku pon m'gagahkan dri aku m'update blog...
bosan mey...tingal aku,mak,abah,abang aku y sengal n atok aku
y len sume dh balik umah mak mentua...
haish...
tingal aku n abg aku je y lom kawen...
n aku sorang jek y single n available...muahahahaha....
best2...xde tngungjwab sgt...ape sey aku mrepek ni...
dah lari tajuk dh ni...hehehe...

dimse ini,jam ini, tarikh ini,pada hari ini,
saya siti yuhainiazwa bt badeli (budak comel)
ingin mengucapkan....
selamat hari raya kepapa semua umat islam di seluruh dunia wlpon ade y lom smbot....



dari:
siti yuhainiazwa dan suami (imam muda najdi)....
weeeeee.....

No comments:

Post a Comment