Saturday, January 7, 2012

kelahiran baru~~~


hari ni aku nk cite pasal anak sedara aku yang ke 10...
dye ni lahir pada tanggal 21.10.2011...dh lame kn??
aku baru nk cite ni r coz baru skunk aku ade kelapangan nk menaip ni...
hehehehe...bise r, aku ni x suke someting y lambat..
so klo nk wat blog ni aku memerlukan wifi n klo gne BB stand for broadband dye akan menghasilkan line y agak mengesot hehehe
nmpak cm gempak je kn...msti pk BB wu blackbery kn..hahahaha...

name diberi muhammad zikri...jantina mestila lelaki kn..
n rite now dye ngah tido..n semakin tembam@comel...
aku dh ade 2 org apam y comel2 belaka...bulat sgt cm bola..
hehehehe...anak sulung kepada akak aku yang baru kawin
siti yuhasliza...sirius comel anak dye...hehehe...
kt bawah ni gambo kedua-dua apam aku...
masing-masing ngah fight sape leh menang
The comel baby in 2012...
huhuhuhuhu...



No comments:

Post a Comment