Sunday, December 18, 2011

result sem 5~~~ (mendukacitakan)

salam perpaduan dan salam satu malaysia...
berdirinye saya disini adalah untuk menceritakan mengenai keputusan sem 5 saya...
berdiri lak aku kan..padahal duduk jek ni r...@ menaip jek...hahahaha...
mule dah aku merepek...

okay2 back to story y aku nk cite.. RESULT @ KEPUTUSAN....
pada tanggal 9.12.2011 maka dengan ini sya pemegang mohor2 pensyarah mengumumkan bahawasanya keputusan dh keluar..boleh la cek...hahahahaha....
Alhamdulillah sume subjek aku lulus tapi aku x puas aty r ngn pointer aku...hbs merundum hpnm aku...haiya... tulah,org suh blajo g men psp..kn dh tergolek..hehehe..wlpon aku x sentuh psp lgsong mse final..xde mse lgsong sey...bz gile...tapi aku bersyukur sgt2 sebab sumenye lulus...n sem ni dak2 kelas aku especially dak laki gempak2 sey result dyorg....waaa solute laa sama lu orang sume...
kepada zaim zakwan aku ucapkan tahniah coz ko dapt pointer paling tinngi dalam class...
jeles dok aku..jujur aku cakp...jeles sgt2...tp ape boleh buat dh rezeki aku segitu jek...n usaha aku pon segitu jek...hehehe..no matter la aku nye result x gempak..weeee....
so azam tok sem 6 ni aku x nk la blajo last2 minit lagi..serik dok..serius aku cakp...hehehehe...
aku ni ckp je lebey...t watnye x jugak...ke 'laut' gak endingnye....

insyaALLAH kalau di izinkan TUHAN sumenye boleh berjalan ngn lancar....

P/s : berusahalah selagi kite boleh berusaha dan belajar la dari kesilapan mse lalu....

No comments:

Post a Comment