Sunday, December 4, 2011

~~epy~~


hehehehehe...
aku xtau la mybe sebab ade org epykan aku kot...
hari jumaat malam sabtu....
jeng..jeng..hahahaha
okay la...aku telah berlaku jujur je
ngan member aku..
aku dah x sanggop nak tangung beban menipu orang ni...
aku dah luah kan ape y patut aku luahkan kt someone...
n dye dh trime ngn tenang wlaupon dye nangis mse aku voice call ngn dye..
msty r dye sedih kan..org y x disangke y menjadi dalang untuk sume ni...
aku lak dh x tertanggung rasenye pendam dlam aty suatu kenyataan y memg pait nk diluahkan...
tapi aku kuatkan gak aty aku,aku cite sume y aku tau..
aku xnk idop aku ditangung serba n salah...
sebab aku rase mcm aku ni batu api tapi entahla...
hanya ALLAH MAHA MENGETAHUI segalanye...
aku just nk bg kebenaran kepada y patut mengetahuinye...
nobody perfect in this world...
termasuk aku...aku xleh nk puaskan aty sume orang...
mulai malm wu aku dh malas nk pk pasal sume y berlaku n jadik kt atas aku...
aku mulakan idop n nafas baru esoknye...
mak aku ajak g jemputan kt parit sri, aku folow je...
coz aku rase mcm nk mulekan someting y baru...
n hahahahahaha...aku mula mengusha orang kt jemputan wu...
pandang n jeling2 jek r...
mane brani nk tego...sudahnye....
melepas....hahahahaha
n malam 2 gak aku telah bervoice call bersama muhammad farid abdul halim...
member aku y paling bengong y pernah aku ade...
hahahaha...
thanks r wei borak ngn aku...
ilang kejap prob aku malam wu...
weeeeeeee.............

~~~2.12.2011~~~


~~~p/s: bangkitlah dari sesuatu kegagalan...gagal x bermakna akan gagal selamanye...( kata semangat untuk diri sndri y benonye )

No comments:

Post a Comment