Monday, December 5, 2011

johorpenangkedahperlisjohor

assalamualaikum...
salam dihulurkan
ahlan wasahlan ukhwah dijalinkan...
lalalala....
lupe lirik daaaa...

baiklah....berdirinye saya disini adalah untuk menyampaikan sebuah cerita y x berapa nk cerita..
apekah y sedang aku merepek ini??
hahahah..whatever..sudah semakin jauh ni dari tajuk y aku tulis ni..

let we start our story...
okay la..pada tanggal 26 november 2011 tepat jam 8.30 am..
aku,mak,abah,abg ain selaku driver,n anak buah aku (uyul)
bertolak g penang untuk menghadiri majlis perkahwinan kak amy @ank angkat mak @ member abg ain mse kt maktab...
majlis dye 27.11.2011..abg aku gerak awal coz takot xsempat..
memg betol coz time wu kan awal muharam so memg banyk sgt kete...jam sana sini...
kete kt highway dh mcm kt jalan biase...slow motion cm siput...
ktorg sampai kt penang pukul 7.30...
cek in hotel dekat kol 8...
mandi pastu abg aku pngil mkn,so g la isi prot jap...
balik bilik tengok drama jap pas2 ...... zzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzz

27 november 2011...
srapan pastu mandi tros gerak g umah kak amy...
kak amy ni kawen atas pilihan kluarga kalo x silap aku..
pkwe dye dulu bawah dye setaon so family dye xleh nk trime n ditolak pinangannye....
cian kak amy...so dye serahkan pasal jodoh dye kt family dye...
dpat la seorang pegawai pejabat agama...
hot story nye ialah kak nadia@bakal menantu@awek abg aku pon ade
alahai...nyampah tol aku...APTB tol...aku memg x brape nk berkenan ngn dye wu...
aku pon xtau nape...y penting aku dapt rase dye xleh nk ngam ngn aku...pale dye x same ngn pale aku..memey r x same..kalo same parah la...hahahahaha...
g umah dye kt kodiang kedah...jaoh gle...kt sempadan perlis nun r... abah aku merisik bg pihak abg aku..tunang taon depan...haishh......trime je la wawa...
malm wu abah ajak tido kt hotel sri malaysia...dekat perlis...
g makn n tgok bola...mule2 epy gle sebab malysia mendahului 2-0 ngn bahrain...
excited gle...tetibe last minit 3 gol skali masok bahrainnye...emmm :(
time to sleep...ZZZZzzzzzzzzzzZZZZZZZZZ
suasana hotel sri malaysia

28 november 2011
weeee....g padang beso....kak nadia pon ade....alahai....
aku ikot pale aku jek r...suke aty aku jek kn nyelit sane nyelit sini coz aku mals nk tgok drama antra romeo n juliet...hahahahahaha....
aku pow abah beg 1...hehehehehehe....
pastu g lunch...pastu gerak balik johor!!!!!
segamat wait 4 me!!!!!!

hahahahahahaha... jadik la johorpenangkedahperlisjohor.........

p/s: merantau la slagi boleh merantau....

No comments:

Post a Comment